the most powerfull image from the multiverse

the most powerfull image from the multiverse

divinitatea explicata

divinitatea explicata




the destination of our life

the destination of our life

luni, 29 martie 2010

poem........Eu si Tu


Eu,scoica exilata pe-un orisicare mal
de oceanul fumuriu cu vibrari si mai intunecate
Ce-si trimite-un val furios si-nvolburat
Sa ma izgoneasca pa nisip egoist si confuz,
pe nisip negricios si nestiutor.

Tu,crampei de scanteie divina,inteles si acceptat
Orbitor de luminos,
Ce pasesti timid pe iazul argintiu cu vibrari de violet
In mijlocul caruia troneaza reflectia palida a lunii
Martora la fiacare zambet entuziast,sarut infocat ori lacrimare amara

Tu,dulce roza-mbujorata
Eu,rautacios spin.

Eu,venin amar si acid
Tu,nectar dulce-nmiresmat.

Tu revelatie profunda si mult asteptata
Eu,necunoastere si neintelegere
sfasietor de lungi si detestate.

Eu,neat tenebros
Tu,creatie suprema.

Eu.intuneric
Tu,lumina.

Tu,soarele
Eu,luna

Eu si Tu,atat de aproape si atat de departe;
atat de diferiti si atat de identici
Caci n mai stiu de-i visare-ncantatoare ori cosmar;
de-i alinare ori regret.
Pana cand?Te intreb Eu

Un comentariu:

  1. Imi place sintagma "atat de aproape si atat de departe". Ai talent, nu gluma. Se vede k biblioteca e casa ta.Succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere