the most powerfull image from the multiverse

the most powerfull image from the multiverse

divinitatea explicata

divinitatea explicata




the destination of our life

the destination of our life

duminică, 5 decembrie 2010

Alt chip de lut

In ochii lui ma vad si stiu
Ca ma va arde si-n abandon voi zace,
Dar n-as da veacul inapoi si nu i-as face
Chip de lut cum i-ar place.

In intunericul fiintei mele
Nu mai zace-un punct istovit
De creerea chipului de lut parjolit
El stie ca nu-i pe chipul meu sangele.

Pe care-l voia;dar oare uita
Ca si eu-s de lut si ca ma doare??
Astept ochiul cu resemnare
Chiar daca pic in Nefiinta.

Ochiul ma condamna si ma raneste
Ma sfasie si ma arunca.
Pic in uitare ca o naluca…
Ca pe-un chip de lut pe care nu-l mai iubeste.

Pantecul mamei ma doare
Corpul ma-mpinge in lumina arzatoare
Aerul mi-i sufocare.
Am pierdut! M-am nascut…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu